DENTISTE NIGHTTIME Sensitive

Hassas Dişler için Diş Macunu

Yapılan çalışmalar gösteriyor ki 20-45 yaş arası dünya nüfusundan her 4 kişiden birinin hassas dişleri var. Diş hekimleri, diş hassasiyetini azaltmak için KNO3 (Potasyum Nitrat) gibi aktif maddelerle güçlendirilmiş doğru tip diş macunu kullanarak diş hassasiyeti sorununun çözülebileceğini söylemektedir.

DENTISTE Nighttime Sensitive Diş Macunu SLS, FLORÜR, GLUTEN ve PARABEN içermeyen yumuşak formülü ile dişlerinize ve diş etlerinize bakım yapar. DENTISTE Nighttime Sensitive Diş macunu, diş hassasiyetini azaltan KNO3 (potasyum nitrat) içeriği ile ağız sağlığına önem veren her yaş grubu için uygundur.

DENTISTE NIGHTTIME Sensitive

Hassas Dişler için Diş Macunu

Yapılan çalışmalar gösteriyor ki 20-45 yaş arası dünya nüfusundan her 4 kişiden birinin hassas dişleri var. Diş hekimleri, diş hassasiyetini azaltmak için KNO3 (potasyum Nitrat) gibi aktif maddelerle güçlendirilmiş doğru tip diş macunu kullanarak diş hassasiyeti sorununun çözülebileceğini söylemektedir.

Sabahları hissedilen ağız kokusunun en büyük nedeni gece uyurken ağızda oluşan bakterilerdir.Gece boyunca oluşan ve ertesi sabah ağızda kötü kokuya sebep olan bakterileri engellemeye yardımcı olur. Dişlerinizi beyazlatmayı ve uyku sırasında korumayı destekler.

DENTISTE Nighttime Sensitive Diş Macunu SLS içermeyen yumuşak formülü ile dişlerinize ve diş etlerinize bakım yapar. DENTISTE Nighttime Sensitive Diş macunu, diş hassasiyetini azaltan KNO3 (potasyum nitrat) içeriği ile ağız sağlığına önem veren her yaş grubu için uygundur.

DENTISTE' Sensitive Diş Macunu Tüp 100 gr